מלונות בארץ (פרסום מודעות )

כיום אנחנו חשופים לריבוי פרסום מודעות העוסקות בנופש ופנאי ובעיקר למודעות  המפרסמות מלונות בארץ . בבואנו לבחור מלון,  חשוב לנו לדעת  האם יש אמת בפרסום.  וכיצד אנו הקוראים יכולים לחשוף את האמת . האם על סמך פרסום מודעות בעיתונים ובאינטרנט כמובן נדע  מהו המלון שכדאי לנו לבחור בו?  

היתרונות של חיפוש מלון מחיפוש מודעות

פרסום מודעות בנושא בתי מלון בדרך כלל  כולל גם תמונות. מוצגים חדרי המלון,  לפעמים גם תמונות אחרות כגון : תמונות לובי,  מתחמים שונים כגון בילוי ושעשועים,  חדרי אוכל חדרי ספח,  חדרי משחקים לילדים. התמונות שוות לא פעם אלף מילים ומספרות לצופה מהו הקונספט של המלון הסגנון,  ואפשר על פיהן לדעת אם הן תואמות את התפיסה שלנו . אם המלון מפואר מדי,  מלכותי מדי,  לא מסוגנן מספיק לטעמנו וכדומה.

קריטריונים לקביעת איכות המלונות

מלונות בארץ ניתנים למיון לפי מספר הכוכבים,  כלומר על פי  קריטריון עולמי, הקובע דרגת שירות מלון שקיבל 5 כוכבים חייב בערכים גבוהים של שירות,  למשל חייב שתהיה לו בריכת שחיה,  או ספא, וכדומה . יש גם קריטריונים אחרים כגון גודל המלון והשירות שנותן,  המלונות הגדולים בארץ רובם ככולם הם בני 4-5 כוכבים .

  קריטריון אחר הוא מלון בוטיק,  הקביעה הזאת מלמדת שזהו מלון קטן אבל בעיקר מתייחסת לשירותים שהמלון הזה מעניק והם בסטנדרט גבוה במיוחד. מלונות בוטיק נחשבים למלונות העונים על טעם אנין ומסוגנן מאוד והם ממוקמים במקומות אקזוטיים כמו ביערות הכרמל,  בגליל המערבי,  במצפה רמון ויש עוד אחרים גם בתל אביב .  מלונות בארץ אשר נחשבים למלונות בוטיק הם ברמה מאוד גבוהה.

ניתן למיין מלונות בארץ על פי המחיר,  ובעיקר על פי מה שכלול בו.  או שאינו כלול. כמובן, הדבר שיכול להשפיע על איכות המלון בצורה משמעותית הוא האוכל שבו, אוכל ברמה של קייטרינג לאירועים יעניק למלון ציון גבוה יותר מאחרים המעניקים אוכל ברמה הרבה יותר נמוכה ופחות טובה.

יש מלונות שגובים כסף עבור כל פעולה שהלקוח עושה :  מתקשר, נכנס לספא,  מקבל עיסוי משתמש באינטרנט, מפקיד דברי ערך בכספת,  שותה קפה,  אוכל עוגייה ומצחצח נעליים . כל פעולה מתומחרת. לא נגזים אם נאמר שהלקוח במלונות אלו,  אם ידו אינה משגת כל כך,  די עסוק במעקב אחר ההוצאות השוטפות שלו במהלך היום. הוא אמנם מקבל מקסימום שירותים והוא אחראי על התקציב של עצמו, יאכל מה שירצה וכמה שירצה.

לעומתם  יש מלונות בארץ שהקונספט שלהם הוא של "הכול כלול",  כלומר המחיר כולל את כל השירותים ללא כל אבחנה בין שהלקוח יבחר לנצלם או  בין שלא.  במלונות אילו הלקוח מקבל   מזנון חופשי במהלך כל היום,  יוגשו לו תקריבים,  מני פינוקים, יוכל להשתמש בחדר כושר וספא באופן חופשי לחלוטין,  יקבל שירותי אינטרנט חינם,  משקאות כיד המלך ועוד.

איך נבחר מלונות בארץ מתוך מבחר עשיר ומגוון ?

קודם כל צריך להחליט מה אופי הנופש אותו בוחרים : האם מלונות בארץ או מלונות בחו"ל?  עם ילדים או בלי ילדים ? מלון גדול במחיר נוח  או מלון אינטימי ושקט  במחיר גבוה יותר,  מהו בכלל התקציב העומד לרשותנו,  כמה זמן יש לנופש,  אולי כדאי לבחור מלון קרוב ולא לבזבז זמן על נסיעות,  לבדוק  אם רוצים בעיר שאין לה מה להציע,  או האם יש גישה מהירה וזמינה למרכזי קניות,  לים,  למסעדות,  לברים,  פאבים,  או מקומות מעניינים כגון ספארי,  פארקים,  נחל,  מקורות מים,  הכל בהתאם להתאמת הנופש לטעם לצרכים ולרצונות. 

צרו קשר

Click on the image to change it