אימון אירובי בחדר כושר בפתח תקווה

מחבר:

אנשים רבים מדברים על החשיבות של אימון אירובי ואילו אחרים מקפידים על פיתוח מסת שריר ומתעלמים מן האימון האירובי. אז קודם כל חשוב לדעת שאימון אירובי ניתן מצד אחד לעשות בצורה מסודרת של מכון כושר או באימון באופן עצמאי באמצעות ריצה, הליכה מהירה, שחייה, רכיבה על אופניים. באימון אירובי מדובר על מאמץ מתון לאורך זמן כאשר משתמשים בקבוצות גדולות של שרירים בבת אחת, בניגוד להרמת משקולות ופיתוח שרירים, שמשתמשות בקבוצת שרירים ספציפית ומצומצמת. אם החלטתם להשתתף באימון אירובי של מכון כושר בפתח תקווה הנה כמה דרכים שבאמצעותן תוכלו לקבוע אם אתם מתאמנים כמו שצריך.

 

איזו שיטה הכי מתאימה

 

רופאים טוענים כי מדידת דופק אינה מדויקת, לעומת זאת הם ממליצים על RPE שהיא למעשה הערכה סוביקטיבית של המאמץ, למתאמן ממוצע לא מומלץ להגיע למאמץ קשה מדי. שיטה מומלצת. אחרת היא מבחן הדיבור. אם אי אפשר לדבר כלל בזמן האימון פירוש הדבר הוא שהאימון האירובי קשה מדי עבורכם, אם קל לדבר – זה קל מדי. אימון טוב הוא כזה שאפשר לדבר בו אך עם רמת קושי מסוימת. אימון אירובי טוב יש לבצע בצורה רציפה ובקצב קבוע במשך 20 דקות לפחות. מאוחר יותר, כשתהיו בכושר, תוכלו לעבור לאימון אירובי באינטרוולים. בשיטה זו עובדים קשה כ-5 דקות ומגיעים לדופק מהיר, מפסיקים עד שהדופק יורד ל-120 וחוזרים לפעילות הנמרצת וכך חוזר חלילה. התיעצו עם המאמן של מכון כושר בפתח תקווה כיצד למצוא את הקצב המתאים לכם.

 

יתרונות של אימון אירובי

 

אנשים שמתמידים באימון אירובי משפרים את זרימת הדם שלהם וכך תאי הגוף מקבלים יותר דם, יותר חמצן וסילוק יותר יעיל של פסולת מהתאים. התוצאה היא שזוכים גם בירידה של לחץ הדם ושיפור ביכולת החשיבה והריכוז. חל שיפור בפעילות הלב וכך משתפרת הזרמת הדם בגוף ביחד עם ירידה הדרגתית בדופק. באימון אירובי שורפים קלוריות וכך תומכים בירידה במשקל. כמו כן מי שעוסק באימון אירובי לאורך זמן מחזק את המערכת החיסונית שלו. אז עם תוצאות כה חשובות לבריאות ולשיפור הכושר הגופני, בפעם הבאה שאתם נכנסים אל מכון כושר בפתח תקווה התייעצו לגבי הצטרפות לאימון אירובי.

צרו קשר

Click on the image to change it